Det KAN koste dig penge IKKE at læse praktisk info
Adresse: Bybjergvej 6D 2740 Skovlunde.
Lokaler: (Woodhouse max 80 gæster).
(Skovhytten max 180 gæster).
(Skoven Max 330 gæster).
Ankomst:
Afhentning af nøgle til lejemålet kan variere fra lokale til lokale, man aftaler en tid et par dage før din fest med ansvarlig på tlf. 2627 5100. Send gerne en sms. Oplys hvilket lokale du har lejet og hvad tid du gerne vil ind i lokalet for at pynte op eller andet, de fleste ankommer til lokalet 1-2 timer før festen starter.
Hegn og sikkerhed til rygeområde:
Du skal selv opsætte hegn, hvis ikke du har booket vores sikkerhedsvagter. Det er vigtigt, at man bliver indenfor dette indhegnede areal under hele festen. Der står lavt hegn ved alle 3 selskabslokaler, og dette hegn SKAL sættes op og bruges til dine gæster ved alle fester. Regler for centret, kommunen, politiet og brandmyndighederne. Husk du også selv skal sætte det på plads igen efter brug, kontroller hegnet står på den rigtige måde som da det blev taget i brug, ellers vil der blive fratrukket 500 kr. fra dit depositum.
Så SKAL du medbringe en gæsteliste på så få sider så muligt, men stadig i en læselig størrelse og i alfabetisk rækkefølge - Så kan vi bedre sikre et trygt og godt miljø for dig og dine gæster.
Når festen er slut:
Musik osv. skal senest være afsluttet 5 min. før festen forlades jf. lejekontraktens aftalte tidsrum. Hvis du har fået udleveret en nøgle, lægges denne på baren. Alt skal slukkes og dørene lukkes og kontrolleres, at alle disse er låst.
Rengøring:
Hvis du IKKE har betalt for 100% rengøring, SKAL DU rydde op og feje alle ude- og indearealer, som dine gæster har benyttet. D.v.s.
- Gulv både inde og udenfor.
- Overflader.
- Toiletter.
- Trappe og udeareal.
- Tape som er anvendt til ophængning af pynt osv.
- Mad og andre levnedsmidler.
Du som lejer uden 100% rengøring skal AFFALDS SORTERE i følgende grupper:
- Glas uden pant for sig selv i en pose.
- Dåser og glas med pant og uden pant for sig selv i en pose.
- Resten er småt brandbart.
Affaldet sorteres i de 3 kategorier og stilles i sække på midten af dansegulvet. IKKE UDEN FOR. Jf. regeringens nye affaldssorteringsplan, som trådte i kraft d. 1/5-2023, sorteres affald nu efter disse retningslinjer. Overholdes dette IKKE, vil dette blive trukket fra depositummet med 200 kr. pr. pose der IKKE er sorteret.
Udlejer tager sig af gulvvask på indearealet, derfor er det vigtigt, at du har fejet grundigt. Koste, mopper, fejesæt og spande finder du ude på den lange gang bag den sorte dør (NØDUDGANG).
Har du bestilt 100% rengøring, kan du se bort fra ovenstående punkt Rengøring.
Ting du SKAL rydde op, som IKKE dækkes af 100% rengøring:
- Affald udenfor det indhegnede udeareal (af lejemålet).
- Opsat pynt.
Glitterpynt, konfetti, balloner med konfetti, små pynteflag, bordbomber, bomberør osv. indgår IKKE som en del af 100% rengøring, der vil derfor blive trukket 1.500 kr. fra depositummet, hvis disse anvendes.
Sikkerhed: Vores vagter opsætter hegn og nedtager hegn for dig. (Det er derfor vigtigt at man bliver indenfor dette indhegnede areal under hele festen).
Kontaktperson (døgndrift):
Sms til Tlf. 2627 5100.
Information om udbetaling af depositum efter festen:
Udbetaling af depositummet vil normalt ske indenfor 5-7 hverdage efter festen, hvis ikke der er ødelagte genstande i lokalet.
Vi takker dig for at have valgt vores festlokale og håber på et snarligt gensyn.
Kontakt os:
Har du andre spørgsmål? Så kontakt os på +45 2627 5100 (På hverdage mellem 10.00-17.00).