Det KAN koste dig penge IKKE at læse Praktisk info

Adresse: Bybjergvej 6D 2740 Skovlunde.

Lokaler: (Woodhouse max 80 gæster), (Skovhytten max 180 gæster).

Ankomst: Afhentning af nøgle til lejemålet kan variere fra lokale til lokale.
Du aftaler en tid for nøgleafhentning et par dage før din fest med den ansvarlige på telefon 2578 4141 – send gerne en SMS. Husk at oplyse følgende:

Fulde navn, dato for din fest, hvilket lokale du har booket, hvilke type fest det drejer sig om (Fødselsdag, elevfest, eller andet)

Hegn og sikkerhed til rygeområde: Du skal selv opsætte hegn hvis ikke du har booket vores sikkerhedsvagter. Det er vigtigt at man bliver indenfor dette indhegnede areal under hele festen. Der står lavt hegn ved begge selskabslokaler og dette hegn SKAL sættes op og bruges til dine gæster ved alle fester, Regler for centret, kommunen, politiet og brandmyndighederne. Husk du også selv skal sætte det på plads igen efter brug, kontroller hegnet står på den rigtige måde som da det blev taget i brug ellers vil der blive fratrukket 500 kr. fra dit depositum.

Du SKAL medbringe en gæsteliste med afkrydsningsmulighed – gerne på så få sider som muligt, i en læselig størrelse og sorteret i alfabetisk rækkefølge.
Det hjælper os med at skabe et trygt og overskueligt miljø for dig og dine gæster.

Når festen er slut: Al musik og aktivitet skal være afsluttet senest 10 minutter før det aftalte sluttidspunkt, jf. din lejekontrakt.

Hvis du har fået udleveret en nøgle, skal den lægges på baren ved afgang.
Sørg for, at alt lys og elektriske installationer er slukket, og at alle døre er lukkede og korrekt aflåst.

Der vil altid være en ansvarlig med døgnvagt, som sidder ved overvågningen og sikrer, at husets retningslinjer overholdes under hele arrangementet.

Når festen er slut, har du mulighed for at få en gennemgang af lokalet sammen med den ansvarlige, så du kan sikre dig, at alt er i orden, og undgå misforståelser ifm. depositum. Send blot en SMS til vagttelefonen, når du er klar til gennemgang.

Rengøring og oprydning:

Hvis du IKKE har tilkøbt 100% rengøring:

Du skal selv sørge for oprydning og fejning af alle områder, som du og dine gæster har benyttet – både indenfor og udenfor, herunder alle udearealer. Bemærk: udeområdet er altid lejerens ansvar, uanset hvilken rengøringsaftale der er valgt.

Det indebærer følgende:

  • Gulve både inde og ude
  • Alle overflader
  • Toiletter
  • Trapper og udendørsarealer
  • Fjernelse af tape, pynt og lignende
  • Oprydning af mad og andre levnedsmidler

Affaldssortering – påkrævet ved leje uden 100% rengøring:
Affald skal sorteres i følgende tre kategorier og placeres i affaldssække midt på dansegulvet – IKKE udenfor:

  • Glas uden pant
  • Dåser og glas med og uden pant
  • Småt brandbart (alt øvrigt affald)

Denne sortering følger regeringens affaldsplan, som trådte i kraft den 1. maj 2023.
Manglende sortering medfører fradrag på 200 kr. pr. pose, som ikke er korrekt sorteret.

Udlejer står for gulvvask af indearealer, men det er lejerens ansvar at feje grundigt inden.
Koste, mopper, fejesæt og spande findes i rummet ude på den lange gang bag den sorte dør (nødudgang).

Hvis du HAR tilkøbt 100% rengøring: Du kan se bort fra ovenstående punkt om rengøring og affaldssortering indendørs – men følgende er stadig dit ansvar:

  • Trappen og alle udendørs arealer, herunder området udenfor det indhegnede område
  • Parkeringspladsen – gennemgå området og fjern alt affald: cigaretskodder, snus, flasker, kopper mv.

OBS: Medbringer du egen mad, er du selv ansvarlig for oprydning af alt relateret til dette.
Ved manglende oprydning af medbragt mad, fratrækkes 1.500 kr. fra depositummet.

Følgende er heller ikke dækket af 100% rengøring og vil medføre fradrag i depositum (1.500 kr.):

  • Opsat pynt
  • Glitterpynt, konfetti, bordbomber, bomberør, pynteflag, balloner med konfetti m.v.

Sikkerhed:

Vores vagter opsætter hegn og nedtager hegn for dig. (Det er derfor vigtigt at man bliver indenfor dette indhegnede areal under hele festen).

Rygning er ikke tilladt indendørs i vores lokaler. Al rygning skal foregå udenfor – inden for det afmærkede område bag koncert hegnet.

Overtrædelse af rygeforbuddet kan medføre, at festen aflyses med øjeblikkelig virkning. Det er derfor vigtigt, at du som lejer informerer dine gæster om reglerne – det er dit ansvar som arrangør.

Det er ligeledes forbudt at løfte eller fjerne loftplader i lokalet.

Vi beder alle respektere disse retningslinjer, så vi kan opretholde sikre og ordentlige forhold for alle lejere.

Kontaktperson (døgnvagt):

Ved behov under festen kan du sende en SMS til 2578 4141 – denne linje er åben hele døgnet under din booking. Efter festen henvises al kontakt til det telefonnummer, der er angivet på vores hjemmeside.

Information om udbetaling af depositum efter festen:

Depositummet udbetales normalt inden for 5–7 hverdage efter festen, forudsat at der ikke er sket skader eller ødelæggelser i lokalet. Ved spørgsmål omkring depositum er du velkommen til at kontakte Martin på 26 27 51 00 via SMS.

Tusind tak fordi du valgte at holde din fest hos os.

Vi håber, du har haft en god oplevelse – og vi glæder os til at byde dig velkommen igen ved en kommende lejlighed.