1. Booking af lokaler til fest med personer under 18 år.
Personen der booker lokalet, skal være fyldt 18 år. Det er den person der fyldt 18 år, vi skal bruge alt info på.
2. Betaling.
Depositum betales med det samme ved booking af lokalet for din fest. Lokalet og tilvalg skal betales samlet min. 20 dage før din fest.
3. Aflysning af fest.
Aflyses en fest, er der følgende regler der gør sig gældende.
Depositum:
- Aflyses med mere end 80 dage til festen, udbetales depositummet minus 500,00 kr.
- Aflyses med mere end 45 dage til festen, udbetales 50% af depositummet.
- Aflyses med mindre end 45 dage til festen, udbetales der ikke depositum.
- Aflyses med mere end 80 dage til festen, udbetales hele booking beløbet og tilvalg.
- Aflyses med mindre end 45 dage til festen, udbetales 50% af booking beløbet.
- Aflyses med mindre end 20 dage til festen, udbetales 30% af booking beløbet og tilvalg.
4. Tilladt at medbringe egne drikkevarer.
Det er tilladt at medbringe egne drikkevarer, når du booker vores lokaler. Du kan også nemt bestille drikkevarer hos os til din fest, som står klar ved ankomst, hvis du føler det er nemmere. Vores priser er næsten ens med dem i butikkerne, så du kan nemt spare tid. Vores drikkevarer finder du under tilvalg.
5. Vagter til ungdomsfester.
For at sikre en tryg atmosfære til din fest, anbefaler vi, at man bruger vores sikkerhedsvagter, som kender lokalerne og omgivelserne, men det er IKKE et krav. Du må gerne anvende egne sikkerhedsvagter eller forældre til at stå vagt til din fest. Ved brug af egne vagter eller forældre er det vigtigt, at de har kontrol over, at dine gæster bliver indenfor matriklen og det afgrænsede udeområde under hele festen. Vi opfordrer alle til at respektere denne politik for at sikre en positiv og uforglemmelig oplevelse for alle. Det er i samarbejde med kommune og politi en fælles beslutning, så vi ved, hvor dine gæster opholder sig for at kunne skabe de trygge rammer.
6. Indhegning til din fest.
Centret kræver, at du SKAL opstille og benytte vores lave koncerthegn som rygegård udenfor, så dine gæster holder sig inden for det bookede område. Der står gratis hegn klar ved hvert lokale, som skal stilles op til ALLE fester.
7. Oprydning efter din fest, hvis IKKE du har betalt for 100% rengøring.
Dette skal være gjort inden kl. 05.30, da vores rengøring møder kl. 06.00.
Ved oprydning menes der nedenstående:
Fej grundigt udenfor i det benyttede område også trappen ned til lokalet. Fej grundigt hele gulvet indenfor i lokalet, også på toilettet. Samt gangarealet hvis man har brugt det.
Husk selv at klare affaldssække til affaldssortering; sorte sække er ikke længere lovlige. Du skal altid affaldssortere dit affald og stille alt dit affald på midten af dansegulvet. Der er 3 grupper, du skal sortere i.
- Nr. 1 Glas uden pant for sig selv i en pose.
- Nr. 2 Dåser med og uden pant samt glas med pant for sig selv i en pose.
- Nr. 3 Alt andet affald er restaffald for sig selv i en pose.
Hvis dette ikke er gjort ordentligt efter ovenstående, vil der blive fratrukket et gebyr på 200 kr. pr. usorteret pose fra dit depositum, da vi skal gennemgå dit skrald forfra for ikke at få bøde af centret.
Ligeledes vil der blive fratrukket 1.800 kr. fra dit depositum, hvis du ikke har ryddet op jf. punkt 7.
8. Konfetti, bomberør, bord pynt, balloner med pynt i, glittergardiner, tape rester m.m.
Alt dette er ikke tilladt i vores lokaler, med mindre du selv rydder det op 100%. Ved brug af ovenstående fratrækkes 1.500 kr. fra dit depositum.
9. Overtrædelse af Regler og Betingelser.
Ved at deltage i arrangementet accepterer du at overholde vores regelsæt og betingelser. Vi forbeholder os retten til at lukke ned for arrangementet uden varsel, hvis reglerne ikke overholdes. Dette indebærer ingen tilbagebetaling af hverken det fulde beløb eller depositum. Det er DIT ansvar at være bekendt med og respektere vores regler for at sikre en sikker og behagelig oplevelse for alle deltagere.
10. Generel info til dig som skal holde fest.
Når du har booket et lokale hos os, er der altid følgende klar:
- Toiletpapir på alle toiletter.
- Håndsæbe og håndpapir til at vaske hænder.
- Rengøringsartikler finder du til højre for døren, ude på den lange nødudgang. De er hængt op på væggen og skal sættes tilbage på plads efter brug.
Kontakt os:
Har du andre spørgsmål? Så kontakt os på +45 2627 5100 (På hverdage mellem 10.00-17.00).